Selasa, 30 Juni 2009

KENANGAN ZAMAN PERSEKOLAHAN


Jaga Diri, Jaga Iman, Jaga Hati.

SAYA merindui zaman persekolahan yang telah tiga tahun saya tinggalkan. Merindui kepenatan berulang-alik ke sekolah, menyertai kawad kaki dan penglibatan dalam kelab dan persatuan. Mujur saya temui foto-foto lama ini yang sedikit sebanyak mengubat rasa rindu saya. Terima kasih kepada guru-guru yang banyak berbudi kepada saya.
Foto yang dirakam semasa menyertai pertandingan forum remaja tahun 2004. Saya yang sedang memegang mikrofon.

Foto bersama guru pengiring dan rakan panel di SMK Taman Selayang.





Foto kelas tingkatan enam atas di SMK Darul Ehsan (2006). Saya yang berbaju biru di bahagian kiri.


Foto ini dirakam usai saya dan rakan-rakan menamatkan peperiksaan SPM kertas Biologi pada 02 Disember 2004.


Foto semasa Majlis Anugerah Kecemerlangan Pelajar pada tahun 2004. Disampaikan oleh YB Jagarasah.
Foto kelas 4 Akrab. Saya di sebelah kanan Pn. Zaiton Sheikh Mansore yang akan bersara tidak
lama lagi. Kami hanya 16 beradik satu bumbung.
Bersama sahabat baik di Taman Bomba semasa di tahun 2004. Indah persahabatan mewangi harumnya sehingga kini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar